کفپوش های چوب پنبه ای

کف پوش هاى چوب پنبه اى و استفاده از آنها در دکوراسیون منزل ، دکوراسیون داخلی ، دکوراسیون اداری ، دکوراسیون مغازه ، دکوراسیون تجاری و دکوراسیون فست فود و دکوراسیون رستوران

این نوع کف پوش از چوب پنبه حقیقى ساخته مى شود که از پوست درخت بلوط گرفته مى شود که اغلب در مناطق مدیترانه اى مخصوصاً در کشور پرتغال بسیار یافت و در دکوراسیون منزل ، دکوراسیون داخلی و دکوراسیون مغازه استفاده مى شود. به دلیل این که براى تولید این کف پوش احتیاج به پوست درخت بلوط داریم لذا تولید آن براى اکوسیستم مخرب نیست. این نوع کف پوش در مکان هایى استفاده مى شود که انعکاس صدا در آنجا مهم محسوب مى شود و مى خواهند محیطى آرام داشته باشند مانند دکوراسیون داخلی استودیوها ، دکوراسیون اداری ، دکوراسیون مغازه ، دکوراسیون تجاری و دکوراسیون فست فود و دکوراسیون رستوران . رنگ چوب پنبه رنگى گرم است و به دکوراسیون منزل و دکوراسیون داخلی اتاق حالتى بسیار زیبا و طبیعى مى بخشد. این کف پوش معروف است به این که جزو راحت ترین نوع کف پوش براى پا محسوب مى شود و همچنین «عایق صدا»ى مناسبى نیز است و در تمام نقاط خانه مانند آشپزخانه و حتى کتابخانه کف پوش مناسبى است و در بازسازی ساختمان به کار می رود ، کف پوش چوب پنبه اى مى تواند مانند کف پوش هاى چوبى به وسیله واکس و یا پلییوریتن براق شود.





متداول ترین نوع براق کردن کف پوش در دکوراسیون منزل و دکوراسیون داخلی ، استفاده از واکس است که به کف پوش ها جلاى بسیار زیبا مى بخشد و لازم است حداقل سالى یک بار در بازسازی ساختمان واکس زده شوند. اما براى کف پوش هاى استفاده شده در آشپزخانه بهتر است ازبراق کننده پلییوریتن استفاده شود زیرا احتیاج به مراقبت کمترى دارد و استحکام بیشترى هم دارد. به دلیل این که این نوع کف پوش جاذب آب است مى بایست کاملاً مراقب بود و هر زمان که آب یا مایع دیگرى بر روى آن ریخت سریعاً توسط پارچه پاک و تمیز شود چون این نوع کف پوش هم به راحتى منبسط و منقبض مى شود( کف پوش های چوب پنبه اى هم وجود دارد که از پلاستیک ساخته مى شوند).
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.