استخرهای سرپوشیده

استخرهای سرپوشیده و زیبای زیر، لذت شنا در زمستان را زیر سقف و به دور از سرما زنده نگه می دارند. اکثر ما در زمستان به استخرهای سرپوشیده عمومی پناه می بریم، ولی تعدادی از ما هم این شانس را دارند که چنین استخرهایی را به عنوان بخشی از دکوراسیون داخلی خانه خود داشته باشند.
 
 استخرهای سرپوشیده و زیبای زیر، لذت شنا در زمستان را زیر سقف و به دور از سرما زنده نگه می دارند. اکثر ما در زمستان به استخرهای سرپوشیده عمومی پناه می بریم، ولی تعدادی از ما هم این شانس را دارند که چنین استخرهایی را به عنوان بخشی از خانه خود  و حتی در بازسازی ساختمان داشته باشند.
این استخر جالب با شیشه و نور پس زمینه داخل استخر، محیطی آرام و زیبا پدید آورده است.
 

این استخر را شاید در رویاهایتان هم نبینید، سقف تاقی آن به زیبایی نقاشی شده است و یک صدف دریایی هم در انتهای استخر تعبیه شده است.

 

در این استخر که ترکیبی از سبک ایتالیایی و مدیترانه ای است، اصلاً نمی دانیم اول کجا را نگاه کنیم. طراحی سقف کاذب فیبر-اپتیک آن آسمانی گرگ و میش را شبیه سازی می کند.

 

فواره، سرسره آبی، تخته شیرجه، آشپزخانه با دکوراسیون داخلی کامل و تلویزیون، از این استخر کامل تر چه می خواهید؟

 

پنجره های متعدد، سقف آبی رویایی و تزئینات دکوراسیون منزل و جلوه های دیگر این استخر وسیع، حالتی تجملی به آن داده است.

 

این استخر با سرسره توکار ما را یاد مناظر دکوراسیون داخلی خانه های سفید سانتورینی در یونان می اندازد.

 

استخر مرداب مانندی با جزئیاتی همچون آبشار، سرسره و آکواریوم، در خانه های لوکس و اعیانی یافت می شود.

 

 


اگر شما از آن دسته افرادی هستید که بیشتر به فضاهای آرام و ساکت اهمیت می دهید، و رنگ های روشن و نور زیاد را دوست دارید، این استخر با سلیقه شما می خواند.

 

رسمیت غیرمنتظره این استخر چشم را نوازش می دهد. ردیف لوسترها شیک در طول استخر، زیبایی بیشتری به بازسازی ساختمان و دکوراسیون منزل آن داده است.

 

در این استخر هم می توانید شنا کنید و هم بسکتبال بازی کنید.

 

شومینه در انتهای استخری شبه آتریوم مانند این استخر، یکی از جلوه های اصلی آن محسوب می شود.

 

این استخر پرنور هم با معماری صنعتی پیشرفته ای به شکل چهارچوب و دکوراسیون داخلی زیبا محاصره شده است.

 

الوارها و دیرک ها در طراحی سقف کاذب این استخر ساده، به آن جلوه خاصی بخشیده اند. انعکاس آنها بر روی سطح آب استخر هم زیبایی مضاعف می آفریند.

 

این استخر کلمه “غار” را دوباره تعریف می کند. گیاهان استوایی و دیوارهای سنگی و نورپردازی زیبا، این استخر را از بقیه جاهای خانه متمایز می کند.

 

استخر سرپوشیده اولیمپیا سوئیم هال در مونیخ آلمان، که برای المپیک ۱۹۷۲ ساخته شد احتمالاً شگفت انگیزترین استخر سرپوشیده روی زمین است که حالا به روی عموم مردم باز است.

در مطالب آینده با ما همراه باشید و درباره دکوراسیون مغازه ، دکوراسیون منزل ، دکوراسیون داخلی اماکن تجاری و طراحی و اجرای سقف کاذب بیشتر بدانید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.